pühapäev, 5. aprill 2020

Poetry Illustration. Illustratsioon luuletusele




poetry illustration drawing poppy art Aira Kaal Kaks väikest habrast rukkimooni
(Erakogus)
Kaks väikest habrast rukkimooni. Pliiatsijoonistus paberil 21 x 26cm

Mr. Poetry Illustration. Pencil drawing on paper

Luuletus:

KAKS VÄIKEST HABRAST RUKKIMOONI

Kaks väikest habrast rukkimooni
ja õitsev kartul minu ees.
Tuul painutab mu hapraid maani,
kuid nad ei pudene, ei veel!

Siis kassitapu valged laigud
kui lumelitrid põlluteel.
Ja kuskilt mulle kõrvu kaigub:
mis sa seal teed?
Jah, mis ma teen?

Ma raiskan ära kalli päeva
ja oma elu raiskan ma.
Ma tõesti seisan, ainult seisan...
Ma alles õpin vaatma!

/Aira Kaal/


Ilmus väikeses luule- ja illustratsioonikogemikus "Sina oled mu pelgupaik":
https://app.box.com/s/w187md8nz1b60srdovhvo7d321kf6g0u


Aira Kaal kaks väikest habrast rukki mooni luuletus illustratsioon

Kommentaare ei ole: